19 вересня 2017

Про буденне

За останній рік вже і бажання з'явилося писати, а не вистачало часу, бо набралася я усіляких робіт, як собака бліх: на основній роботі цілий "офісний" день, ведення місцевого сайту новин, замовні статті місцевого "розливу" - і це тільки те, за що файні гроші платять.

Вже доходило до того, що прокидалася зранку і не відразу могла зрозуміти: де я? хто я?

З вересня розвантажилася: всі гроші однаково не заробиш. Планувала і домашню роботу "зменшити" - менше закруток, але тут вийшло якраз навпаки - льох запакований по саме нікуди, і це ще не кінець)

В суботу їздили по гриби. Ви можете уявити собі поліський осінній ліс? Ні, не можете. А я не можу його описати, бо це рай на землі. Намилувалися красою осінньої природи, надихалися чистющим повітрям і ще й вагон грибів назбирали.

Два дні я з грибами "працювала", вчора пізно ввечері закінчила останній процес - закрила солянку. Вийшла така смачнюча, що мушу поділитися з вами рецептом.

Солянка с грибами и капустой:


  • Капуста белокочанная— 5 кг
  • Лук репчатый— 1 кг
  • Грибы(вареные) — 3 л
  • Соус(томатный любой) — 500 мл
  • Перец болгарский— 10 шт
  • Морковь— 1 кг
  • Сахар— 200 г
  • Соль— 125 г
  • Масло подсолнечное— 500 мл
  • Лист лавровый— 10 шт
  • Уксусная эссенция(70%) — 1 ст. л.
  • Вода— 22 ст. л.

  • Источник: http://www.povarenok.ru/recipes/show/95772/


    Детали - на сайте-источнике, единственное - я не добавляла перец, чтобы не перебивать вкус грибов.

    2 коментарі :

    1. Таня,

      И у тебя грибы!
      А я лесные грибочки здесь очень редко ем. Всё шампиньоны, да шампиньоны в основном ;)

      ВідповістиВидалити